‘Soubry op kamp’ actie loopt gewoon door én wordt verlengd

Ook dit jaar kunnen jeugdverenigingen weer sparen voor gratis pasta op kamp!

Belgisch pastafabrikant Soubry lanceerde vorige maand de 'Soubry op kamp actie' voor de tweede maal. Die kende vorig jaar een groot succes, en ook dit jaar liepen de registraties vlotjes binnen. Door de huidige onzekerheden over het al dan niet doorgaan van de zomerkampen van onze Belgische jeugdbewegingen, krijgt Soubry veel vragen van ongeruste jeugdbewegingen. Vanuit de nationale koepels wordt gecommuniceerd om op dit moment de voorbereidingen van de zomerkampen verder te zetten, en ook Soubry zet de spaaractie gewoon verder. Omdat verenigingen nu niet mogen afspreken, wordt de actie zelf verlengd met 2 extra weken spaartijd.

"We krijgen veel vragen binnen of we de spaaractie laten doorlopen. We hebben intern besproken wat de beste aanpak is en gaan gewoon door. Ook als de zomerkampen niet zouden doorgaan, bezorgen we de deelnemende jeugdbewegingen hun bij elkaar gespaarde gratis Al Dente Spaghetti fijn. Die komt dan zeker op een ander moment weer van pas, wanneer er weer 'samen' kan gegeten worden. Ook de winnaars blijven sowieso recht hebben op het bezoek van een super deluxe pastabar, al dan niet op een later tijdstip" zegt Ann DHoedt, Marketing verantwoordelijke bij Soubry.

De actievoorwaarden zijn licht aangepast waardoor de verenigingen nog eenvoudiger kunnen sparen. Zo werkt het :

1. Registreer jullie vereniging op www.soubryopkamp.be
  2. Verzamel de barcodes die je vindt op de Soubry pastaverpakking.
  3. Stuur de barcodes tijdig op zodat ze ten laatste op 12 juni bij Soubry in de bus vallen.
  4. Voor elke 10 barcodes trakteert Soubry jullie op 1 gratis doosje Soubry Al Dente Spaghetti fijn.
  5. Hebben jullie 50 barcodes verzameld ? Dan doet Soubry er een Mikado XL spel bovenop.
  6. Zijn jullie bij de 2 beste spaarders, dan komt er een super deluxe pastabar langs tijdens jullie kamp - of wanneer het weer kan.

De actie is geldig van 2 maart 2020 t.e.m. 12 juni 2020. Meer informatie vind je op www.soubryopkamp.be

Over Soubry

SOUBRY ? Dat is een merk van bij ons!

SOUBRY is een op en top Belgisch familiebedrijf en gaat sinds 1921 over van vader op zoon. Soubry stelt meer dan 400 werknemers tewerk en is de énige pastafabrikant in België. Alle pasta wordt gemaakt in 3 vestigingen in en rond Roeselare, West-Vlaanderen.

Soubry is nummer 1 in België voor meerdere soorten pasta, maar ook voor bloem. Daarnaast behoren ook griesmeel, beschuiten en allerlei afgeleide producten tot ons merk.

Onze missie ? Op lange termijn waarde creëren op een duurzame manier. Daarbij sta jij, als klant of consument, centraal. We houden ervan je te inspireren en jouw creativiteit te stimuleren met ons ruim product assortiment, tips en talrijke recepten. Relevante innovaties, rekening houdend met de feedback van de consument, verrijken continu ons aanbod. Kwaliteit en voedselveiligheid, met een bewuste kijk op gezonde voeding, zijn hierbij topprioriteit. Om dit alles te realiseren, zitten kennis, vakmanschap gecombineerd met passie en ervaring in het DNA van onze werknemers.